lørdag, august 30, 2008

Justitiarius

I går var vi på festivalen Rock en Seine. Vi drakk øl og vin, lå i det varme graset, og hørte på god musikk. Først Jamie Lidell så Fortune, deretter Kate Nash, etter det kom The Raconteurs , deretter Justice og tilslutt The Streets. Amy Winehouse skulle egentlig synge før The Streets, men dukket (som vanlig) ikke opp. Heidi syntes hu så hu ved et vin-telt, og jeg tok papparatzibilder av noe jeg tror var hu inne i sminkerommet.

Kan dette være Amy "no-show" Winehouse?


Gode varmegrader, kaldt øl.

En hipp jente sa "thats cool" når hun gikk forbi meg. Etterpå kom hun bort for å spørre om hun kunne få ta et bilde. Jeg sa seff, men glemte å spørre hvor det kom til å dukke opp. Tipper et hipt sted.

På Raconteurs-konsert. Jack White er en flink mann.

Hurra for Paris. Der sommeren fortsatt lever.

Heidi likte The Streets.

Justice var 40 minutter forsinket, og vi synes noen sa de hadde noe med Amy Winehouse å gjøre. Konserten tok helt av. Elise, her skulle du ha vært!

Idag har det vært usaklig varmt. Heidi tippa 26 grader. Jeg vet ikke. Men jækla varmt, det var det ihvertfall.

Da vi gikk rundt på leilighetsvisning gikk jeg av meg sålene på begge skoa. Flaut.

3 kommentarer:

Karoline O.A. Pettersen sa...

alt ser bare helt diggeligg ut! Kukt at du fant deg skinnjakke tl slutt, og den var veldig stilig på bildet iallefall mr.cool! :)

Karoline O.A. Pettersen sa...

hihiihihihi, jævli kukt at du fant deg jakke lissom....

som skulle vært kult ;)

Anonym sa...

Haha! Karoline sa kukt!