onsdag, august 06, 2008

Endelig

Endelig får jeg blogget litt bilder fra ferie. Nesten 6 uker etter at jeg kom hjem. Grunnet tap av mac-lader og ingen internett i heimen, har det blitt utsatt. Men bedre seint enn aldri.
Dere har værsågod å nyte dem!


Meg. I London. Er mangel på bilder fra London. Å dele rom med 6 andre, pluss anderledes stikkontakt ba på ladningsproblemer.

På elektronikakonsert i Paris. Jævlig varmt, men jævlig artig.

Elise svinger seg i dansen. Fy pokker, det tok helt av. Etterpå var hele meg bløt, og det kjentes ut som om jeg hadde på meg tissebleie.

MacDonalds. Sånn følte Elise seg. Aldri mer, så vi. Unntatt is da, det er lov.

Utenfor Louvre. I min nye hjemby. Paris. Artig vannstråle, moro for unga.

Sånt er alt franskmenna spiser. Jeg kommer til å bli feit.

Eiffeltårnet by night. Med kjeks, godis og vin under. Det var varmt i luften, og god stemning. Vi lå i gresset, og hørte på to amerikanere bak oss som var på date.

Pent antrukket dame på vei inn i kirka. Forsatt i Paris.

Utenfor Moulin Rouge. Oh, alt er så flott.

Madonna og meg. Vi liker å stå likt. Er liksom en ting vi har til felles.

Is og soving i en park langs Avenue des Champs-Élysées. Ved siden av oss lå det et perfekt par. De tok en power nap de også. Sånn som oss.

Nederland. En mann ser på en meny. Skummelt lik mannen i treverk. Spesielt før han tok på seg brillene.

Jeg prøver å se ut som om jeg er på en fashionblogg.

Elise prøver å se ut som om hun er på en fashionblogg. Alltid moro.

Vi dro på fotoutstilling i Amsterdam. Lite visste vi om at det tilfeldigvis var vernissasje akkurat da. Vi drakk gratis hvitvin og minglet så godt vi kunne med Amsterdams fotoelite.

Kart over Amsterdam. På en maskin kunne man trykke inn hvilken adresse hotellet hadde, også kom det ut et kart med en svart strek som viste veien til hotellet. Helt gratis og jækla skummelt. Den svarte streken var tydeligvis håndtegnet, og vi fant ut at det mest logiske måtte være at det satt noen inni maskina.

Finn Willy aka Elise.

Finn Willy aka Joachim

Coffeeshops. All over the place.

Sengeteppe i Amsterdam. Angrer på at jeg ikke stjal det med hjem.

Lekeplass på vei til et marked. Er viktig å leke litt. Både med selvutløser og med dumper.

Og snart skal jeg ut i verden igjen. Jess!

5 kommentarer:

Mari sa...

Åå,nå fikk jeg skikkelig lyst til å reise. Og jeg måtte le høyt av han mannen på restauranten. Jeg sitter også i et åpent kontorlandskap. Dårlig kombinasjon.

Anonym sa...

det sengeteppet.eg greidde ikkje slutte å sjå på det.

Joachim sa...

Enig. Skikkelig dårlig. Statusoppdatering, oss som jobber i avis imellom: Jeg sitter å prøver å komme på en bra overskrift. Ikke lett.

Denne ukens "Slik jeg ser det"-bildeserie i HA-pluss blir et lite utvalg av Joachims reisebilder fra Marokko. Enkelt og greit.

Joachim sa...

Fûrer; ser jeg et slikt teppe i Paris, er det ditt.

Anonym sa...

du var fin på fashionblogg bildet!