mandag, september 01, 2008

Waste

Idag har jeg brukt 400 kroner på dyne, pute og sengesett. Det var den mest stressende hendelsen på lenge. Ingen av oss skjønte hva de forskjellige pakkene inneholdt, og vi hadde veldig dårlig tid. Nå sitter jeg på internettcaféen vår, og prøver å skjønne hva som skjer på undervisningen. Det er noe av det vanskeligste jeg har vært med på. Alle snakker masse fransk, og jeg skjønner veldig lite. Men jeg må prøve å holde ut, forhåpentligvis kommer det etterhvert.

Idag flytta vi inn i ny leilighet. Heidi fikk rommet med grønn seng, jeg tok det store med kjøkken. Anna, du får det blå rommet. Jeg og Heidi var begge enige om at det egentlig var det fineste rommet, og et stort pluss at det verken har kjøkken i seg eller en gjennomgang for å komme inn på badet. Men det har derimot er litt kjip seng. Som uansett blir altfor liten for meg.
Håper det er greit, Anna!

Jeg har ikke lyst til å være her på caféen nå. Jeg vil spise kinamat, tussle i Paris`gater eller sove i min nye seng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det er så greit det. Må jeg også forresten kjøpe pute og dyne til det blå rommet? på bildet ser det ut som det er noe mykt og hvitt i senga.. forresten, som dere sikkert har merket dere allerede: Vingt-et-un er et av de vanskeligste tallene å uttale i rekken av franske tall. vi kommer nok til å bli fff. flinke, freshe, fransktalende. etterhvert :) sov godt begge to

Anonym sa...

Heia! Ja, du må nok kjøpe det du også:( Da får du dra på samme kjøpesenter som oss. Det ligger på østkanten, og det er helt bananas der.