onsdag, mars 18, 2009

Candy King

Jeg sitter og presser i meg norskt smågodt. Importert fra Norge gjennom mamma som er på besøk. Det har vært fire dager med skyfri himmel, masse varmegrader, guiding, restauranter og få-alt-jeg-peker-på.
Sacre Cæur var overlassa med turister. Plutselig kommer det en gjeng på seks ungdommer tusslende, fire jenter og to gutter. Tilsammen 5 joggebukser. Helvete er det som skjer, tenkte jeg. Joggebukse i gatene i paris?
O`yes! De var norske. Det var som om Trondheim Torg på magisk vis hadde forflyttet noe av inventaret opp i Montmartre.


Fint butikknavn?
(Nei, dette er ikke min mor. Det ville ha vært litt rart.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

er det ikke mora di?

Anonym sa...

hey man. Sorry korthet idag, men dagan e fylt til randen av overspente politiske møta og det som bedre e. Æ e busi and important for alvor denne uka, men æ regne med vi sees under vårsola i helga!

Gros bisous,
i

Joachim sa...

Den er grey. Gi beskjed:)

Anonym sa...

jeg ser hvem det er!

Joachim sa...

Enda godt.