tirsdag, mars 10, 2009

Jeg <3

Akkurat nå, når jeg tenker godt etter, tenker jeg at jeg liker dette veldig godt:

Mat, musikk, fest, Paris, uteliv, fotografi, klær, jul, påske, den årlige påskehytteturen med vennegjengen, reise, familie, venner, café, hunder, skillpadder, Queen, Britney, dumme tv-serier, den første, varme vårdagen, løvetann, sko, hvitvin, få brev i posten, Ellen Degeneres, Oprah, Obama, Sean Penn, mac, varm melk med honning, te, fremmede mennesker som gir komplimenter, danse, folk som smiler, høflighet ovenfor fremmede, å sove, Internett, blogg, muséer, loppemarked, film, bøker med bilder, youtube, gå tur, nyvaska klær, finne penger, sommer, være nyklipt, å ha sommerjobb i lokalavisa, gamle kofferter, være oppe seint, å være på fest om sommeren og gå hjem når det er lyst, kaffe i sola, bade i badekar, spise norske jordbær, naturellyoghurt med varm honning, kjøre bil, å komme opp på en varm strand etter å ha bada, å dykke, delfiner, barn, gamle mennesker, vafler, brunost, fin utsikt, Eifeltårnet, post secrets, stekte sjampinjonger, varm brokkoli med smør og salt, stillongs, en klem, fiske, ullsokker, klokker, sitte på gulvet, Photoshop, å klare å ha en samtale på fransk, lese bok på metroen, kino, få besøk, en vellykket power nap, å være fornøyd med et bilde, tog, legge meg i seng med rent sengesett, sommerfugler i magen, kunstnere, lolcatz, cashew-nøtter, når betjeningen på caféer vet hva du skal ha før du rekker å bestille, fastlegen min, armkrok, lange frokoster med venner, utkledningsfest, 17. mai, taxi gjennom Paris om natta, å bo i kollektiv, dusje, stjernehimmel, lørdagsgrøt, mammas nybakte brød med smør og brunost, sur-søt saus, kylling, Thomas Dybdahl på sengekanten, konsert, å underholdes når jeg spiser, smil, sladder, pai, folk som er annerledes, blå himmel, folk som rister når de ler, Norge, tøfler, gode samtaler, fiske krabber, lunsj, bo i en storby, fotobokser, skum, å danse i gata, Edith Piaf, studentlivet, Trondheim, enorme mengder snø, kunst, sterk vind uten regn, boller med rosiner, heliumsballonger, skraplodd, konspirasjonsteorier, dokumentarer, nye bekjentskap, helg, 90-talls komedier, folk som synes det er helt greit å drite seg ut litt, balkonger, høre på musikk og synge i dusjen, kjøeskapspoesi, pledd, fellesmiddager og kyssing i regnet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eg hjertar deg.

Maysan sa...

imponerende at du har fått ned alt det der på "trykk"

Joachim sa...

Eg hjertar deg også, André!

øyvind sa...

jeg liker noen av de tingene du liker. jeg hater noen av tingene du liker. jeg har ingen forutsetning om å ha en følelse om noen av de tingene du liker.

jeg liker deg (hyggelig sagt?)

Kine sa...

åh jeg liker så mye av det der jeg også. Hvem kysser du i regnet ?

Joachim sa...

Ja, Øyvind. Veldig hyggelig sagt. Flink gutt.
Jeg liker deg også, men et sted måtte jeg stoppe. Så skulle jeg ha hatt med ett ord til, så hadde det blitt "Øyvind".
(Hyggelig sagt?)

Desverre kysser jeg ingen i regnet om dagen. Men det er veldig fint fordi.

øyvind sa...

Hyggelig sagt.