tirsdag, mars 10, 2009

Put your hands in the air !

Ok, jeg veit at dette er litt teit. Når andre folk gjør dette, tenker jeg ofte at det er litt teit.
Men så faller jeg selv for fristelsen, fordi jeg er født nysgjerrig.

Jeg har sånn omlag 1000 folk som trykker seg inn på bloggen min i uka. Noe jeg ble veldig (positivt) overrasket over. Selvsagt.
Men hvem er dere? Jeg har jo ikke 1000 venner. I følge facebook har jeg 402. Men som alle veit, er ikke facebook-venner ordentlige venner. De er bekjente.
Bekjente som på ingen måte gidder å lese bloggen min.

Så altså, kun for nysgjerrigeheten, hadde jeg satt pris på om de som leser bloggen min legger inn et bitte liten kommentar. Et enkelt "hei" holder i lange baner. Så jeg vet hvem dere er. Og hvis det er noen av dere som, av en eller anna grunn, ikke vil si hvem dere er. Så kan dere jo for eksempel kalle dere..... Kjell? Eller.... Linda?

Også de som ikke har blogger-konto kan legge inn beskjed. Det er så enkelt som bare det!


I virkeligheten er den eneste grunn som unnskylder en for å stille et hvilket som helst spørsmål - ganske enkelt nysgjerrighet.
Oscar Wilde

39 kommentarer:

Maysan sa...

titt titt joachim. Jeg følger med som bare det!!

Mie - Mies Tidsmaskin sa...

assa jeg leser jo her, da. men det visste du jo:) forresten oppdaget jeg at linken til bloggen min på bloggen din er feil, det er miesinblog med bare én g :) jeg drømte om deg i natt, vi sa hadet til hverandre og familiene våre og reiste hver vår vei. veldig rar drøm.

Nalina sa...

jeg står jo som følger av denne bloggen, så klart jeg følger med.

Joachim sa...

Yey!
Mie, det skal jeg rettepå a.s.a.p! Og forresten, spennende drøm! Reiste vi vår vei sammen, eller hver vår vei?
(Jeg krysser fingrene for at drømmen fortsetter i natt)

Chræstian sa...

Je vil også skrive under her amma.

Hildebilde sa...

Jeg kjenner Anna og er en nysgjerrigper? Heter egentlig Hilde, men vi kan kalle meg Frank.

Anonym sa...

heisann hoppsann!
følger med deg e veit du:)

Anonym sa...

Og mamma'n. Skal hilse fra Eli

Anonym sa...

Hei. Eg heiter Idun. Eg kan og heite Frank, viss det passar seg betre.

øyvind sa...

bæsj

Ane sa...

Hei!

Skinkeape sa...

Egg.

Kine sa...

jeg leser og sjekker den fler ganger om dagen, så det er nok mange av de treffene som er meg :)
Trykker innom mææætt ganger i løpet av en dag

Joachim sa...

*Smiler fra øre til øre fordi det er så mange fine mennesker som leser bloggen min*

Jentene fra Norge sa...

Jeg leser bloggen din, Jo-Jo!

Oda

Anonym sa...

HALLOOO!!!

Mari sa...

Hei hei Joachim!
Følge me æ, underholdning i hverdagen:)

Anonym sa...

Titter innom titt og ofte. :)

Anonym sa...

Jeg er faktisk en facebook-bekjent som leser bloggen din. Så det så.

Anonym sa...

Hei. Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg. Men jeg følger med som bare det.

Anonym sa...

My name is peeping-Tom og følger så klabert med. Vi sees på Hamar:-)

Anonym sa...

Eg følge jo me på my brotha from anotha motha! det e ein utrolig bra avveksling te fransk metafysikk, antroposofi (som din bror kan aaalt for lite om te å verr ein del av the steiner crew), modernisme og andre master-ting.

Anonym sa...

Jeg leser bloggen din, Joachim!
Og jeg liker den sånn! :) Måtte til og med vise den til søsteren min, for jeg syns du er feiende flott :)

Anonym sa...

ORN! jeg veit at jeg har noen venner som trykker seg inn på din fra min titt og ofte, fordi de synes du er kul!

pis

Kine sa...

nå blir'n høy på pæra! :)

Anonym sa...

Eg og Tex Willer. No har du vel satt personleg rekord i kommentarar?

Joachim sa...

Ja, jøsses!
Dette blir for mye for meg. Får tårer i øya og hjertebank her jeg sitter.

Ingerid sa...

jag med!

Marie Haakstad sa...

jeg også! :) lalala

Anonym sa...

Hellu Joachim! Jeg følger med hver dag skal du vite!

Inger sa...

Jeg er en av de vennene til Maja som synes du er kul

Kjersti Johanne sa...

Hurra!

Toshil sa...

æ gjær e.

Anonym sa...

jeg fant nettopp bloggen din da, men hei!

Tina Eriksen sa...

YO
eg snik innom i tide og utide..

Anna. sa...

jeg leser bloggen din også. men bare fordi vi har et så jævlig anstrengt forhold i virkeligheten at det må til for å løfte samboerskapet vårt til noe som kan sies å være på et kommunikativt nivå.

wæzawæzawææ

Anonym sa...

jeg leser bloggen din! hilsen rævsnill dorotta kattedrit

Helga sa...

Joachim! Hvis eg nokon gong helste på deg den gongen eg besøkte Karina i Trondheim, så hugsar eg deg ikkje. Er det ei trøyst så hugsar eg nesten ikkje Heidi heller men ho veit eg at eg helste på. Ho var enten trøytt eller støytt av mitt barduse oppsyn og oppkava entusiasme. Kanskje du kan helse ho og forklare at det er K, ho gjer meg alltid litt lysare i stemmen enn det eg eigentleg er. Og eg fyl altså med på bloggen din. Eg byrja med å følge med på bloggen til Heidi, for ho skriv og tek bilder slik at eg med vilje ventar to veker mellom kvar gong eg les fordi då er det fleire uleste på rad og det er alltid det eg skulle ynskje når eg har lest ein; at det var fleire uleste på rad. Så byrja eg å lese din med det same fordi Karina fortel om deg og fordi du også alltid leverar. Dokke e perfekte for meg som sit vekselvis i Noreg /Thailand og rotar meg opp i romantikk som verkar både valdsam og umogleg på ein gong.Kanskje det iutgangspunktet ikkje er ein veldig merkeleg kombinasjon.Kanskje den eine fører den andre med seg. av kjenslene altså.
Slik er det visst det er, tenkjer eg då, avslutningsvis, dei gongene dette slår meg.

Joachim sa...

Hahaha... Helga, eg hugsar deg! Men det er heilt grett at du ikkje hugsar meg. Men eg set pris på at du les bloggen min allikevel:)
Lenge leve romantikken, sjøl om den somme tider kan være vanskeleg å forstå seg på. Ikkje gje opp, aldri gje opp!

Eg har problemer med å skrive på nynorsk, difor gjer eg meg no. God natt!