tirsdag, mai 20, 2008

Du Bjørg, du Bjørg!

Sånn innimellom får jeg mail fra min mor mor. Enten så handler det om Paris eller så er det artige bilder hun har fått fra sine venninner. Jeg liker å tro at det er sånn man gjør når man er voksen og egentlig skal sitter på kontoret sitt å jobbe.
Uansett, kjekt å få humor i mail-form sånn en tirsdag kveld. Når eksamen tærer på, og Grand Prix irriterer meg på tv´en.

Btw, Per Sundnes er en liten, rar mann. Men jeg kan ikke noe for å tenke at han egentlig sikkert hadde vært jævlig artig å bli kjent med.






1 kommentar:

Karoline O.A. Pettersen sa...

Hahaha :) Artig du Joachim! Og bei veldig gla når du skreiv at du kommer på besøk i sommer, can`t wait actually! Du e også savna av me, og heldigvis får vi kanskje litt tid sammen i neste uke!? Gjett om vi ska både inn til Sverige og kor enn d mått bli. Kommer sikkert på besøk til Stange også :) Pusspuss