onsdag, mai 21, 2008

One time at band camp

Idag dro jeg atter en gang opp til Byåsen videregående for å jobbe med arkitektur og eksamen. På vei hjem gikk jeg forbi en på sykkel som ble påkjørt av en bil. Det var litt spennende, litt skummelt og litt fascinerende. Det gikk bra med han, tror jeg.
Reiste seg opp og klagde litt på vond rygg, men sa det gikk bra. Sprek ungdom da vettu, med hjelm.
De klarer seg alltid.

En helt anna ting.
André er en fin fyr, som lager en vannvittig artig tegneserie. Som heter Gustav og Gustav. I disse dager kan man faktisk få en Gustav og Gustav-appelication på Facebook. Hvis man ikke har lyst på det, kan man alltids lese masse gode Gustav og Gustav-striper på http://www.fyfarao.com/gogg.html
Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av å skrive "Gustav og Gustav". Så derfor holder det for idag.

Avslutter med et bilde.

Dette bildet kommer opp om man googler ordet Høyesterettsjustitiarius. Jeg liker ordet høyesterettsjustitiarius.
Og når er jeg også lei av å skrive høyesterettsjustitiarius.

1 kommentar:

øyvind sa...

Gystav og Gustav var morsomt. jeg har fått meg Gustav og Gustav-appelication på Facebooken.