lørdag, mai 03, 2008

What do you do for money, honey

Det er en sang. Av ac/dc. Og nå i disse dager lurer jeg litt på hva jeg kan gjøre for å få penger. De siste dagene har jeg og Karina hatt en liten dillemma-battle mellom oss. Hva man kunne ha funnet på å gjort for 10 millioner kroner.

Karina ville ha gjort mer enn meg, jeg trøster meg med det. Men hvis noe først hadde stått der med en koffert med penger, skal vi ikke se bortifra at jeg også hadde strekt meg ganske så langt.

Etter å ha betalt husleie idag, 2 dager for seint, oppdaget jeg at jeg har 350 kroner å leve på frem til den 15. mai.
Det er da man blir takknemmlig for man satte inn 1600 kroner på sparekontoen som egentlig skulle brukes på ferieturen til sommeren.
Så har man råd til pålegg på brødskiva de neste to ukene også:)


Dette er Bill. Hils på han, så kanskje han gir deg litt penger

Ingen kommentarer: