tirsdag, mai 06, 2008

Heart of the ocean

Er et smykke i en film som Karina liker veldig godt. Nemlig Titanic. Den eneste personen som liker Titanic bedre enn Karina, er faren til Karina. Nemlig Harald. Som fantastisk nok er gift med en dame ved navn Sonja, altså morra til Karina.
I filmen Titanic er det da et smykke, og i de siste ukene har vi lagt et smykke om byen.
Om man kan si det sånn. -Vi har nemlig drevet med utsmykkning. (Eller kunt-i-det-offentlige-rom som de vissnok heter nå i disse dager.)

Ja, der var vi fremme ved teamet for dagen. Etter en introduksjon som minner mest om han fyren med de hippe brillene som leder "Beat for Beat" på Nrk.

Vi har utsmykkning, og nå er jeg ferdig. Bestemte meg for å gjøre et prosjekt, som jeg en stund har hatt liggende i bakhode.
Det gikk mer eller mindre ut på å stoppe fremmede mennesker på gata, og spørre om de kunne skrive ned en hemmelighet, en synd, en løgn, drøm, fantasi eller noe i den duren.

Det gikk faktisk mye bedre enn forventet. Bildemessig kanskje ikke dritspennende, men det var artig å jobbe med.

Det beste bilde fikk jeg ikke lov til å legge ut på internett. Og det skjønner jeg godt.
Det var en jente som skrev "jeg er forelska i min beste venns kjæreste."

...Og siden internettet har en sjukdom på skola, kommer bildene senere. Yeah!

Ingen kommentarer: