søndag, september 17, 2006

En fin lørdagskveld og søndagsmorgen


Kvelden i går ble kjempefin. Selv om det ikke ble så mye poker. Mathias, Håkon, Idun, Elise og Gaute kom på besøk til oss, og alle untatt Elise og Gaute hadde på seg helsetrøyer. Og kanskje Mathias i grunn. Siden hans ikke telles på grunn av mangel på huller. Men de er snille allikevel.
Det ble som sagt ikke så mye poker. Kanskje fordi vi ikke hadde noen sjetonger. Det ble litt betting med lys, korker, flasker og fjernkontroller samt et par runder med vri åtter. Siden det var pokerkveld, lukket vi døra og åpnet vinduet, og så var det lov til å røyke litt inne. Derfor slo Mathias til med sigar og André brakte sin pipe med ett-og-ett-halvt-år-gammel pipetobakk til bordet.
Det ble en god stemning.

Idag er det søndag, og jeg tilbringer, som vanlig, søndagen på sofaen. Har spist frokost og litt sjokoladepudding og ser på dårlig TVNorge-TV.
Livet er herlig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, for noen muskelbunter! Jeg er enig i at det var en fin kveld. Og finere er det at vi til og med er friske og raske i dag. Heia oss og heia gutten min, Jesus. Nei, Jesusgutten min, var det. Hils Jan Erik og Ketil.

Anonym sa...

He he. Ja, det var en flott kveld. Takk for den.
Blir kanskje LITT vel intern humor der André, men jeg ler meg skakk allikevel.
Forresten, til dere andre, går det an å trykke på bildene på bloggen, så popper de opp i en litt større versjon.

Anonym sa...

Steike, for et stilig bilde! Skulle nesten tro at vi er kriminelle der vi sitter.

Anonym sa...

Helsetrøyefest er gøy. Tidlegare i dag gjekk Håkon rundt i bokser og helsetrøye og såg mann ut. Eg lo. På veg heimatt i går stal eg (morgon)dagens avis, Dagbladet sondag, på Bunnpris Bakklandet. Dei låg utanfor, fristande som fy. Eg likar litt å stele aviser på den måten. Nå skal eg lage tacomiddag og det blir fint. Takk for fin kveld med jentefilm, helsetrøye, øl og menn. Hels André og Eirin.

Anonym sa...

Ja, det er et flott bilde. Gaute er flink fotograf.
God middag Idun og Håkon. Helsetrøye ruler og takk for i går

Anonym sa...

Har lagt inn et nytt poker-bilde. Litt røffere redigert, etter tips fra fotografen sjøl.

Anonym sa...

Faan, jeg lurer på åssen det gikk med Mel Gibson til slutt. Fikk han spikra/høvla over hu Helen Hunt til slutt?

Anonym sa...

Enig. Og det er vel bare en måte å finne ut det på, André!? Vi må leie den en kveld!