lørdag, september 16, 2006

Himmelen er blå

I dag er himmelen blåere enn aldri før. Og det er sånn skikkelig godt vær ute. Sånn ok å gå i t-skjorte, men aller best å gå i tynn genser. Men idag, av alle dager, var det første dag på jobb for meg. Jeg har jo nemlig fått jobb på Elite Foto på Trondheim Torg. Det er fint. Jeg trenger penger.
Borsett fra det, vet jeg at jeg ikke har fått oppdatert bloggen på noen dager. Ikke siden tirsdag kveld for å være helt nøyaktig. Og i dag er det lørdag og skolefri. Men nå skriver jeg da, så da regner jeg med at jeg er tilgitt. På tordag leverte jeg inn den første fotooppgaven på skolen. Ikke særlig fornøyd i det hele tatt, men jeg fikk godkjent. Så da er det i grunn ok.

I kveld blir det grandiosa til middag. Blant annet fordi jeg er litt sliten etter jobb. Også er det pokerkveld i kveld, hjemme hos oss. Har hørt rykter om at de andre aldri har spilt poker før, så jeg håper jeg vinner. Selv om jeg er litt dårlig da.
Også har jeg brukt 11.500 kr idag. Har nemlig betalt husleie, depositum og kjøpt mat og den slags.
Det er mye penger. Derfor er det kjekt med jobb og derfor håper jeg jeg vinner litt i poker i kveld.

Lykke til Joachim.
Lykke til.

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Jeg synes du gjorde en fin-fin jobb jeg...Cath

Joachim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Takk. Ditto:)