tirsdag, september 12, 2006

Jeg er ikke død!

Det begynner å bli noen dager siden jeg har fått oppdatert bloggen min nå. De aller fleste har sikkert ikke tenkt over det i det hele tatt, men forhåpentligvis er det noe som har blitt litt skuffet når de har innsett at ingenting har skjedd her på siden siden (hihi) sist. Jeg håper det finnes noen av dem. Hvis ikke er det jo nesten ikke vits i å skrive blogg da. Men bare nesten.

Vel, nok om det. Ikke tro at det ikke har skjedd noe spennede i livet mitt de siste dagene, for det har det. Det er bare det at jeg har hatt det så travelt, eller i det minste innbilt (innbildt/inbildt/inbilt?) meg at jeg har hatt det travelt.
På fredag var det slappe-av-dag nr. 1. Det var skikkelig herlig. Jeg og André var hjemme og sang høyt til Beat for Beat sammen med bla. Tor Endresen. Det var storartet. Og så fikk vi besøk av både Mathias og Ragnhild. Så da så vi på Sopranos.
På lørdag var det fest, og på søndagen var det naturlig nok litt slappe-av-dag da også. Bortsett fra at jeg var en tur i byen og spiste rullekebab til middag og at jeg tok bilder av Eirin på kjøkkengulvet mens hun spruta rundt seg med lettøl og hadde på seg vaskedame-kostyme. Ikke spør meg hvorfor.

Når jeg nå sitter å skriver, kan jeg ikke fatt og begripe hvorfor jeg synes jeg har det så travelt om dagen. Men jeg har egentlig det altså. For vi har fått en oppgave på skola som skal leveres på torsdag. Håper det går bra.

Alle hjerter gleder seg til i morgen, for da er den store dagen som alle har ventet på. I morgen er det ikke skole på meg. Nei, langt der ifra. I morgen er det nemlig ekspedisjon til Nidar sjokoladefabrikk der vi alle skal spise oss mette og tykke på sjokolade.
Har hørt rykter om at Smashen befinner seg i 2. etasje, så jeg får prøve å spare av litt plass i magen til det.

Det blir heftig. Men nå er det natten. Natta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Joachim. jeg synes det er veldig flott at du skriver blogg. For da vet jeg hva som skjer med deg og dine afr venner:) jeg studerer som sagt i Volda nå...Og til helgen skal jeg kanskje, bare kanskje ned til moelv for å ha et møte med gamle kjente. Vi skal sikkert drikke oss ihjel.. Jeg lager en link til bloggen din på bloggen min jeg...
Koz deg videre..keegeklemnige Marius aka Bærum