lørdag, september 23, 2006

Endelig helg, men bare på en måte da.




Det er helg, og det er supert. Men siden vi har skoleoppgaver som skal leveres inn på tirsdag, så blir det liksom ikke ordentlig helg. Men men. Det er nå bare sånn det er.
Siden sist har det ikke skjedd så mye. Har vært på skolen og hatt det fint. I går var jeg på skolen fra 08.30 til 19.00. Det var en lang skoledag. Og etter det, var det rett hjem til fest. Trondheim fikk nemlig besøk av Hege, Helga, Thomas og Håkon som gikk på folkehøgskolen i fjor. Hege, Helga og Håkon går der i år også. Men ikke Thomas for han er gammel og jobber i Hamar Arbeiderblad. Festen ble avtalt omtrent sånn i april eller mars, og gikk under kallenavnet "Beileys-party". Og et riktig party ble det, men Bailyes-flasker i alle størrelser. (Se bildet.)
Det eneste som er litt kjedelig, er at man merker det i kroppen dagen etter. Men det er vel prisen man må betale for å ha det artig med venner til langt på natt.
I kveld er det lørdag, og jeg har bare slappet av og vært i byen en tur med besøket våres fra Ringsaker. Har spist kyllingfilé med pommes noisettes, saus og herlig salat med feta-ost. Måtte selvfølgelig ta et bilde. Legger også ved bilde av middagen fra onsdagen; svinekoteletter med pommes frites og salat. Og ja pappa. Ja, jeg vet veldig godt at pommes frites ikke er det samme som poteter. Men det er bare så jævla godt.
Synes jeg er flink til å lage mat.

Også har jeg sett to filmer sammen med Eirin i kveld. Johnny English (tøff) og Freaky Friday (litt teit). Det var koselig.
Nå er det natta. Egentlig ikke spesielt sent, og man kan vel si at jeg har en L i panna fordi jeg sitter hjemme en lørdagskveld. MEN siden jeg har gått rundt og vært redusert i hele dag, er det like så greit å køye.

God natt mine venner

6 kommentarer:

Anonym sa...

KJIIIPING!
Nå er'n halv fire om natta og jeg er på internetten. Det er kanskje like L det også. Men pytt, nå skal jeg legge meg jeg òg. Sees i morra.

Anonym sa...

Ey, da e kje mykje L å tilbringa ein laurdagskveld me meg!?

Anonym sa...

Eg synes ikkje det e Looosah å verr hima på ein lørdagskveld, mest fordi eg ofta gjør det sjøl(lite penger),men og litt fordi det ikkje e det. Så, atkk for fine bilder av middagen din, likte spess komposisjonen i den fyste, bra linjer, fin kryss komposisjon.
E på juobb og forklare tyskerar om Edward Munch! vær snill+klem

Anonym sa...

I morgen er det prøve, og det gleder vi oss til,eller? Jeg skal i mørkerommet 10.00 jeg,sees i morgen.....

Anonym sa...

nå er det ledig jobb på elitefoto. bare så du vet det. på maxi altså.
klem fra nalita

Anonym sa...

Jupp. Det er sikkert fordi Line har slutta. Godt for hu, var jo så vannvittig lei:)
Skjønner jeg da innmari godt.