søndag, november 05, 2006

En ny uke har løpt av gårde

Igjen er det søndag. Ukas beste. Og som ved et trylleslag har all snøen forsvunnet og blitt byttet ut med regn, regn og mere regn. Er spådd mildvær i 2 uker fremover, så den koselige snøen kan vi tydeligvis se lang etter.

I går var det lørdag, og på lørdager går man ut å danser på festlokalet. Startet med et lite vorspiel hos Cathrine, som etterhvert ble et stort vorspiel hos Cathrine. Og deretter dro vi ut for å svinge oss på Cherrox. Det er alltid like artig. Etterhvert følte jeg og Karina at kvelden var omme, så derfor gikk vi for å spise kebab. Ingenting er som nattmat etter en tur på byen.
På vei til kebabsjappa, så vi ikke mindre en FEM politimenn som arresterte EN tydelig overberuset, ung mann. Kjipt for han, tenkte vi. Men skjønte ikke helt hvorfor de arresterte han. Også var det en mann som var med politiet, som drev å filmet. Vi tenkte at det sikkert var TvNorge som hadde en ny TV-serie på gang. Det var også en unggutt som filmen med kamera på mobilen sin. Sikkert en venn av han som ble arrestert. Ungdommer nåtildags altså.

I dag skal jeg og Eirin se film. Kill Bill. Det blir hyggelig.
Jeg tror det trekker kaldt enten fra gulvet eller fra vinduet eller begge deler på rommet mitt. For det er alltid så kaldt. Nå har jeg hatt på ovnen i mange timer, og det er fortsatt like kaldt. I motsettning til hos André for eksempel. Rommet hans er alltid like varmt.

Jeg er litt misunnelig.

3 kommentarer:

Heidi og Caroline sa...

spennande problemstilling, mitt rom e og alltid litt kaldare enn resten av huset.uansett.da e som å gå rett inn i ein vegg av KALDT på rommet mitt.eg pleie å løysa da med å skru ovnen på altfor mange grader og bruka masse masse strøm.

Anonym sa...

Ja, lurt. Kan skjønne at vi har det samme problem. Ikke alltid like gøy. Og jeg kan helt tydelig kjenne meg igjen ang. ditt syn på denne såkalte "kalde veggen". For meg står det mellom 2 alternativer: Pøse på med mer varme, eller konstant sitte under dyna.

Alternativ 2 leder.

Ps. Det var ei jente som la inn kommentar på et av bildene mine på foto.no. Da jeg så på bildene hennes, var det flere bilder av deg og din søte samboer.
Creeeepy!

Mie - Mies Tidsmaskin sa...

Hallo ja. Her kommer en hilsen fra en du kanskje ikke hadde regnet med å få hilsen fra! Alt jeg vil si er at jeg ringte fotosjappa på maxi og nå har jeg lader til kameraet mitt igjen. Takk for god hjelp og støtte!

Gøy å lese at du har det fint med bilder og søndager og lur dusj i Trondheim! :D

fnis