torsdag, november 09, 2006

You make me sick, Mr. Mold!

I går kveld opplevde jeg noe som virkelig skremte meg. Og nå har jeg vondt i nakken. Om det har noe med hverandre, vet jeg ikke, men jeg syntes at det var et godt tildspunkt å fortelle at jeg har litt vondt i nakken.
Altså, når jeg skulle pusse tenna i går kveld, føk øyet mitt tilfeldigvis forbi toalettmappa mi som sto i hylla på badet. Og dere gjetter aldri hva jeg så da. Eller, egentlig kanskje dere gjør det fordi dere har lest overskriften. Og nå tenker dere sikkert "Åhhh... Det var det han mente med Mr. Mold". Ja, akkurat. Det var mugg på siden av toalettmappa mi.
Innmari mye også.
Mugg er helt klart på toppen over det jeg synes er ekkelt her i verden. Veldig lite koselige saker, spør du meg. Og noen typer mugg er også giftig.
For å illustrere mugg, legger jeg ved et lite bilde. Sånn at dere virkelig kan se for dere hvordan jeg hadde det der, da jeg sto på badet med en toalettmappe full av grønn og hvit mugg.

Bortsett fra det, ikke så mye nytt. Kjedet meg i går eter skola, og kjeder meg litt idag, etter skola. Men men.
Man kan ikke ha det gøy hele tiden. Du har godt av å kjede seg litt, det sa mine foreldre. Jeg tror sannelig de har rett.
I forigårs ringte min venn Øyvind meg. Han som har bodd i Vietnam vet dere. Og han har kommet hjem. Eller, han hadde dratt litt ut igjen da. På mandag hadde han kommet hjem fra utlandet, og på tirsdag hadde han reist til Stavanger. Deretter skulle han reise til Bømlo og Bergen. Og neste uke skulle han etter planen, hold dere fast, komme hit til Trondheim. Wuhuu.... Litt artig!

Jaja, det blir fint.
Nå vil jeg finne på noe.

God kveld

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mugg e ekkelt, og helsefarligt, kjenne nåken så fekk astma av det.
Vask me klor utblanda i vann på muggen og luft godt ut itte dusjing.
Vil også informera at 1stk julepresang e kjøpt me deg i tankene. ligge å vente på deg nå ja :)

Anonym sa...

Juhuu... Da gleder jeg meg til jul. Veldig, vedlig. For min egen del har jeg ikke helt startet med julegavehandelen enda. -Og toalettmappa havna nok rett i søppla:)