mandag, november 13, 2006

Mandag, blandag, sandag. Vet da vel pokker hva jeg skal kalle dette innlegget jeg!

Nå har det blitt mandag.
Og jeg oppdaterer jo vanligvis bloggen på søndagene fordi jeg da ikke har noe annet å ta meg til. Men hold dere fast; på søndagen i går var jeg faktisk overraskende produktiv. Spratt nærmest opp om morgene, dvs. halv to, og dro til studio på skola kl fire. Der ble jeg tatt bilde av av Anne-Kat. i klassa. Det var ganske så artig, og jeg var en phantomime eller hva det heter. En sånn mann med hvitmaling i ansiktet, sort under øynene og på munnen og ellers stripete klær.
Jeg håper og tror at bildene ble fine.
Og jeg ble påminnet at jeg snart burde begynne å jobbe med oppgaven jeg også. Kanskje i morra.
Tror egentlig ikke det, men kanskje.

Etter lek og moro i studio, dro jeg til Karina der det venta tortillas, singstar og buzz sammen med mange flotte venner fra skola. Det var fint. Jeg hadde det veldig bra.
Vi sang og skøya oss til langt over midnatt.
Bra initiativ Karina.
Klapp på skuldra.

Nå er det som sagt mandag, og jeg sitter hjemme under dyna og ser på nyheter. Tror jeg skal ut snart. Skal bare la middagen synke skikkelig. I dag ble det edelgris-strimler, ris og kinesisk sur-og-søt saus. (Ja, det finnes faktisk andre typer enn den kinesiske.)

Internetten er ute igjen, etter at vi forrige uke eller noe sånt fikk den igjen etter at den hadde hatt ferie i omtrent tre uker. Det suger maks, men jeg regner med å få den igjen snart.
Hvis ikke, kan det hende jeg tilter.

HAH! Nå sa akkurat sports-mannen på TV2. ”Og i Hamar har de endelig skaffet seg årets drømme-do” Hihi... I stedet for drømme-duo. Han rettet seg selv veldig fort.
Jeg tror han dunket hode kraftig i pulten sin da innslaget kom inn.

Hadde i hvertfall jeg gjort.

2 kommentarer:

Line sa...

Goodmorning sunshine. Nå har jeg og laga meg blogg!! wooow.
satt og kjeda meg i går og tenkte why not. Take a kikk da: www.kreativtsomfaan.blogspot.com

:)

Anonym sa...

Hei joachim! Nå har jeg også fikset meg blogg.. hurra:) hva skal du i helga da?