fredag, november 03, 2006

Inn med nettet. Ut med vannet.

Idag har vi endelig fått tilbake Internett.
Det kom en mann med hestehale på besøk, og fikset og ordet, så nettet kom tilbake til oss. Men da mannen hadde gått, og André hadde stått opp, oppdaget vi at det ikke fantes noe vann i krana på kjøkkenet. Orka ikke tenke på det, og tok meg en dusj i stedet. Men lite visste jeg om at dusjen hadde valgt å drive practical joke med meg idag. Først lurte han meg til å tro at det ikke fantes varmtvann. Etter omlag 4 minutter lurte han meg til å tro at det KUN var varmtvann og ikke noe som heter lunkent eller kaldt.
Og deretter hoppet han fra varmt til kaldt ettersom han selv ønsket det. Nok til å gjøre meg gal.
Men jeg ble da ren og pen til slutt.

Og når jeg var ferdig med å dusje, var vannet på kjøkkenet tilbake.

I går var jeg flink gutt. Hadde mini-work shop med fotograf Morten Qvale fra kl 12 til ca. 18.00. Det var spennede og interessant. Når han var ferdig, fikk vi høre at assistenten hans, som har gått på skola mi før, trengte noen til å hjelpe til å vaske ut av den gamle leiligheta hans i Trondheim. Da han lova 500kr i timen, hoppa jeg frem og sa ok. Også fikk jeg med meg Karina.
Dermed ble det huskvask på Byåsen i et par timer, og rundt klokka halv ti dro jeg, 850kr rikere, hjem for å lage grandis.

Nå er det ny dag, og jeg skal ut for å finne på noe gøy.

Snx

1 kommentar:

Cathrine sa...

sees i morgen,juhu...