tirsdag, november 07, 2006

Jeg har absolutt ingenting fornuftig å si

Rett og slett. Sånn er det. Linsene er tørre, det er sent på kvelden, og jeg er litt trøtt. André har lagt seg, for han pleier å legge seg litt tidlig. Eller; kanskje det er jeg som legger meg for sent, og han legger seg akkurat passe. Det kan nok godt stemme.

I dag hadde Heidi bursdag, så derfor spiste vi kake på skola idag. Heidi går i klassa mi, og er kanskje en av verdens morsomste. Spesielt når hun påstår at rompesaft er best. Også bor hun sammen med ei som heter Caroline, som André også kjenner. Og sammen ser det ut til at de har det så utrolig fint. Når jeg leser på bloggen deres, noe du også kan gjøre siden det er en link til den på bloggen min, hender det at jeg ønsker at jeg var der på besøk hos dem.
Det er fordi de gjør så mye gøy.
Sammen er de det morsomste samboerparret jeg kjenner.
Det er ganske godt gjort. Derfor er dette blogginnlegget dedisert (ja, det heter faktisk dedisert og ikke dedikert, sånn som noen kanskje skulle tro) til Heidi og Caroline.

Så; hurra for Heidi som fyller 20 år. Jeg tror hun ønsket seg samsko i gave. Jeg skal se hva jeg kan få ordnet.
Men lover ingenting.

3 kommentarer:

Heidi og Caroline sa...

hei Jokke..
Dette er caroline, takk for blogg. jeg satt stor pris på det.takk. du er sanneligminhatt en snill gutt.
ko0z og klemz fra soppzy

Heidi og Caroline sa...

nå har jeg skrevet en hilsen til, for den første viste jo ikke, men den vises nå. så da har du to hilsninger fra meg, tenk det du. dessuten har du vært her, nå, i da. nå har du to. go'kveld

Anonym sa...

JA. Hurra! Og tusen takk for meg og for lapper. Det var så koselig at dere aner ikke. Natta:)