søndag, september 03, 2006

Mon tro om noen leser



Selvfølgelig håper jeg at noen leser bloggen min. Hvis ikke, er det jo ingen grunn til å skrive. Jeg skriver fordi folk som jeg ikke lenger har daglig kontakt med, skal få en mulighet til å få et innblikk i hvordan livet mitt nå er. For de som kjenner meg litt, nok til å ha noen interesse av å lese dette her på tjukkebolla, vet at jeg nå har flyttet til Trondheim for å studere foto ved Norsk Fotofagskole. Norges tredje største by har omfavnet meg og gitt meg et godt hjem sammen med André og Eirin Johnanne.
Hvis du ikke visste det, så vet du det nå.

Hvorfor "Joachim and the city", tenker du kanskje. Jo det skal jeg si det. Jeg kom alvorlig talt ikke på noe bedre.
Det har noe med at jeg akkurat har flyttet til storbyen, og at bloggen skal handle om alt det spennende og mindre spennende jeg opplever her. Også kan man jo tenke at det har noe med "Sex and the City" (Les. Sex og singelliv" red. am) å gjøre.

Forrige helg opplevde jeg at ei gammal dame datt rett i bakken da hu skulle gå på bussen, så jeg måtte hjelpe henne opp. Wow, tenkte jeg. Hadde jeg hatt en blogg, ville jeg ha skrevet om dette. Blant annet derfor lot jeg meg overtale til å skrive blogg.

Og nå har jeg en

Ingen kommentarer: