torsdag, september 28, 2006

Kort dag og hysj-hysj

Idag sov jeg lenge. Kjempelenge. Helt til nesten klokka ett faktisk. Og det var ufattelig herlig. I går kveld var det vin-kveld på utestedet 3B og Line i klassa mi hadde bursdag i det uret slo tolv. Dette måtte jo feires. 100 kroner per vinflaske er en fin pris, og det vart litt seint. Blant annet derfor var det nokså godt å kunne ligge i forsterstilling under dyna et par ekstra timer.
Hadde ikke undervisning idag, men skulle jobbe med oppgaver. Men det kan man jo ikke gjøre, så lenge man ikke har studio-tid før klokken 19.00, tenkte jeg. Og overbeviste meg selv om at jeg derfor fikk lov til å sove til langt utpå.
Dermed ble dagen kort.

Store deler av dette innlegget ble sensurert den 02.10.06. Pga. skrekken av å bli oppdaget av dere-vet-hvem. I am going undercover:)

På dette blogg-innlegget droppet jeg å legge ved et middagsmatbilde, sånn jeg pleier å gjøre. 3 grunner; 1: Har ikke tatt noen bilder av maten min de siste dagene, fordi 2: Jeg har bare spist kjip mat. Og 3: Lurer på om folk egentlig ikke har så veldig stor interesse av å se bilder av maten min.

Nå skal jeg sove, og i morgen kommer Elise på besøk til meg og Ragnhild. Det blir kjempehyggelig med litt gamle kjentsfolk.
Fred ut.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Driti ut. Nå skal jeg bare finne adressa di, pønk.

Cathrine sa...

hmmm....hvordan dov du til ett når du var modell for meg kl elleve??

Anonym sa...

Cathrine: Dreti ut. Det var idag jeg var modell. Ikke i går. Så ja, det gikk greit å "dove" til klokka ett:)

d sa...

Viss lisensmannen kjeme på døre so e da bere te betala lisensen då. Trenge ikkje betala nåke på førehand. Lisensmannane har ikkje makt te gje oss bot for nåken ting. Haha, suckahs. Men nrk.no seie at ein lisens gjelde for so mange tv'a du bere vil, so lenge dei blir brukt av ektemake, sambuar og/eller barn so blir forsørgde av betalar... Ska me gifta oss?

Anonym sa...

Yes, Eirin. Let's go for it!

d sa...

jippi! me kan ha beate inni bryllupskako som surprise! men sånn heilt alvorlig, no må du oppdatera bloggen din gutt. eg har jo ikkje peiling på ka du bala me om dagen no.