tirsdag, september 12, 2006

Sjokolade oppe og i mente

I dag har jeg opplevd noe veldig fint. Sammen med mange fra folkehøgskolen og noen som ikke er derifra, hadde vi bestilt en tur til norges største sjokoladefabrikk, Nidar. (Tidligere Nidar Bergane). Det var ufattelig artig, smakfult, men samtidig kvalmt. Jeg spiste mer sjokolade enn jeg normalt gjør i løpet av et par måneder. Men det var fint.
På vei hjem fra Nidar, på bussen, opplevde jeg noe man vel kun opplever nord for Lillehammer. Da vi stoppet på rødt lys, og en annen buss stoppet ved siden av våres, åpnet min sjåfør vinduet og den andre sjåføren døra si. Og så vettu, så skrek min sjåfør i gjennom ruta, over veien og inn til den andre sjåføren "Heia du. Æ drakk mæ full i går æ" (Litt usikker på aksenten. Skal innrømme det.)
Jøsses, tenkte både jeg og Ingrid.

Bortsett fra det er alt bra. Litt sliten, og hjemme fra skola klokka åtte. Mye å gjøre, men på torsdag skal jeg levere inn oppgaven. Det blir godt. Så skal jeg være med André, Idun, Håkon og Mathias på quiz på Dickens eller hva nå den puben heter.

Nå er det enda mer komiserie på TV, Kongens av Queens. Etter det; natta.

Ingen kommentarer: