fredag, oktober 10, 2008

Besøk fra Nord

Bror og Tove har ankommet Paris. Vi har spist falafel og vært i Pompidou-senteret. Vi har også sett Entourage og "The Devil Wears Prada"-skuespiller Adrian Grenier. Midt på gata, midt på dagen. Jeg kjente han ikke helt igjen, men det gjorde de andre. Prøvde å ta et bilde, var litt seint ute, og fikk bare med dama hans.
Jeg satser på at han dukker opp på intensivkurset mitt på mandagsmorgenen. Slik hans skuespiller-kollega Joshua Jackson gjorde i sin tid.

I disse dager er det blå himmel og nesten 20 grader i skyggen i Paris. Og jeg nyter at jeg ikke er hjemme i kalde Norge.

For noen uker siden blogget jeg denne kolasjen under "De Heites klubb". Og jadda, det var jo Adrian jo. Tilfeldig?

Slik ser han ut når han er på den store skjermen.

Dama hanses. Og Adrian, bak en busk.

Fin kunst. René Margritte, om jeg ikke tar helt feil.

Bror og Tove. I storbyen, og på toppen av Pompidou. Bra utsikt og greier.

Så fornøyd var jeg altså med å se Duchamps pissoar.

Dalí

Mhh... Ingenting å ta deg til? Hva med å lage et klesplagg til et piano?

Ja, hva skal man si. Fint og flott.

Og hva skal man si om disse buksene? Kanskje de gir litt mer informasjon enn man trenger. Men på en annen side er det mulig han følte at han hadde noe å vise frem.
(Legg merke til hvordan brystvorta såvidt stikker frem. "Gud er i detaljene", har han sikkert tenkt.
Gud er i detaljene...)

6 kommentarer:

Maysan sa...

Ingen hemmeligheter bak den buksen for å si det mildt...haha

Nalina sa...

rognpåse!!

Kine sa...

fy flæææde han kjører stiil!

Anonym sa...

ææ, har ikke jeg den buksa som nipple-mannen har? Mind you, I think I do. Bare at jeg ser mighty fine ut i min.

Anonym sa...

Nja, nesten. Men din er i ola-stoff, right? Tror vi snakker bomullsbukser på han kjakan her altså.
Typ tights lizm

Anonym sa...

ok da, min er i ola-stoff. Men jeg pleier også å bruke det hemmelige brystvorte-trikset. Setter en snert på ethvert antrekk.