torsdag, oktober 16, 2008

Ned og opp

Madonna skal, som de fleste sikkert har fått med seg, skilles. Det er jo trist. I annledning skilsmissen har jeg laget en kolasj som viser balansen mellom Maddie og karen hennes. Madonna er vissnok god for 3,5 milliarder kroner. Mens Guy bare har en håndfull milioner å rutte med.
Det er ikke vanskelig å se hvem som har styrt denne skuta.

Jeg og Heidi er igjen generøse, og tilbyr Madda en plass på sofaen her i 21 rue Raffet. Sånn tilfelle hun trenger å komme seg bort fra ondsinnede eks-menn.

Bortsett fra det, kan det meldes at Britney sprenger hitlister og youtube-lister med den siste sangen. Heidi synes det ikke er "god, gamle Britney", og vender seg bort. Jeg er enig, men vender meg til fordi.

Som tilleggsopplysning kan jeg komme med at det i 1970 var 37.000 skilmisser i Frankrike. Mens det i 2002 var 114.000. Dette vet jeg fordi jeg for tiden leser en bok som heter "Le géographie de la France", men som foreløbig handler om alt anna enn geografi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Joachim, eg og nokre festlege jenter i klasa mi har funne ut at me skal på skuletur til Paris om eit år (me skal besøke brillefabrikk og glassfabrikk fordi det er gøy og me er nerdete) også har eg tilbydd deg som guide, dei var veldig nøgd med det, så du får halde deg der nede, nå skal eg setje punktum. Og me får kanskje planlegge litt meir enn over kake på kafé i Kongsberg. Men er det greit eller?

Med i planane er og at alle dei som er teite i klassa vår skal på skuletur til London, for me gidd ikkje ha med dei som er teite.

Anonym sa...

Hei!

Ja, det er bare å komme. Paris sine porter er åpne! Men jeg kan nok desverre ikke garantere at jeg er her om et år. Men jeg har lyst, så vi får se det an.
Du veit åssen det er. Man må lizm har jobb å greier da vettu.