torsdag, oktober 30, 2008

Dokka

Heidi har akkurat satt på meg en gul hatt, sløyfe rundt halsen og referert til meg som "dokka si". Det skremmer meg litt.
I morgen er vi halvveis (kanskje mer kvart-veis) bedt på Halloweenfest på en irsk pub. Som tidligere nevnt, er jeg forkjøla, men tenker også at det bare er Halloween en gang i året.

På søndag fikk jeg besøk fra Norge. En gal gjeng kvinnfolk hadde funnet veien til Paris, og vi hadde 2 hele dager og 2 halve dager på guiding og mimring om gamledager på folkehøgskolen. Det var særs trivelig.
Tirsdagskvelden var vi en liten tur ute på Pop-in, og ble bedt med hjem til franske folk på nachspiel etter å ha vært der omlag en halv time. Det beryktede nachspielet levde ikke helt opp til forventingene, så vi dro fort hjem, snek meg inn på hotellet og hørte på musikk før naboen klagde, og vi måtte legge oss.


På fredag fikk vi besøk av Annas skolevenner. De var fra mange forskjellige land, og vi hadde ordnet i stand litt mat àlà Norvège.

Det var spekemat, rømmegrøt, eggerøre, sjokolade, chips, baguetter og vin.


Det ble servert snus til de som ville det. Noe som både falt i smak og ikke så mye i smak.



Så kom denne gjengen fra Norge. Plutselig. Og vi fikk igjen middagsbesøk.


Bortsett fra det, har Heidi "done her roots", noe som var på høy tid.

4 kommentarer:

Ane sa...

Så fint det siste bildet er!

Joachim sa...

Hehe.... Jo, takk for det du:)

Anonym sa...

wow. eg trur du har fått kommentar frå ein ekte motebloggar. bra! (eg måtte sjølvsagt trykke for å sjå på.)

Idun (eg måtte trykke på anonym, for eg måtte visst ha nettadresse for å kunne bruke navn/nettadresse)

Anonym sa...

Hah, ja, jeg veit. Men jeg tror det har noe med at jeg leser bloggen hennes:)

Tror den derre nettadresse-tingen driver å henger seg opp litt. For man skal vel egentlig ikke behøve å ha det.