onsdag, oktober 08, 2008

Trick from the 80`s

I løpet av de siste dagene har jeg fått en ny venn. Hun heter Ida, og er langtifra fransk. Derimot er hun fra Bodø, og svært så hyggelig. I går var vi ute for å bli kjent, og jeg hadde festet en blåveis laget av papp i knappehullet, så det skulle bli enklere å kjenne meg igjen.
Vi mimra om fedrelandet, USA, Paris og alt der i mellom. Vi fant etterhvert ut at jeg trengte noe å drive med på dagtid, så hun foreslo, i like med mine foreldre, at jeg skulle ta en intensivt språkkurs. Så idag har jeg meldt meg opp på et 2-ukerskurs som starter på mandag førstkommende.
Det er fire dyrbare undervisningstimer om dagen, og jeg håper jeg lærer mye.
Vi ble ute lenge, glemte helt tiden, og jeg rakk ikke metroen helt hjem. Derfor tok jeg taxi fra Champs-Élysées.

Det er samme skole som Ida har fått på selv for en tid tilbake. Hun kunne briefe med at hun hadde gått i samme klasse som han som spilte Pacey i Dawsons Creek, at de hadde fått en god tone, men at han plutselig en dag hadde forsvunnet.
Desverre for både Ida og Pacey, var han (og er fortsatt vissnok den dag idag) sammen med modellen/skuespilleren Diane Kruger.
For en liten verden, dere!

Den nye skolen min. Veldig fin og særiøs.

Josh "Pacey" Jackson.

Og Diane Kruger

Ingen kommentarer: