lørdag, oktober 04, 2008

Recover

Av en eller anna grunn har ovnene i leiligheten vår sluttet å funke. Huseieren må sikkert komme ned for å trykke på en knapp, men foreløbig har vi ikke fått oss til å spørre. Det er småkaldt i Paris om dagen, etter at det i løpet av få sekunder skjedde en enorm værforandring mens jeg og Anna satt på café på torsdag. I løpet av de minuttene Anna var inne på do, begynte det å blåse og regne noe så innmari.
Det var da det kalde været kom. Sammen med en liten forkjølelse.

Derfor bruker jeg en ellers fin lørdag inne med tøfler på bena og te i koppen. I kveld er det noen som heter Nuit Blanche rundt omkring i Paris`gater. Det er tydeligvis konserter, utstillinger og alt mulig kulturelt hele natta. Derfor lader jeg opp batteriene før vi skal ut.

For en stund siden spurte Heidi hvem jeg aller mest hadde hatt lyst til å ha besøk av i Paris. En sånn person som helt sikkert ikke hadde kommet uansett. Gjerne en kjendis. Jeg tenkte først Britney. Heidi og jeg har funnet ut at hun gjerne kan komme. Hun kan ta med seg sovepose og ligge på sofaen. Eller invistere i en campingseng. Vi har snakket mye om at det ville vært bra for hu å komme litt bort fra Hollywoods kjas og mas.
Tilslutt fant jeg ut at jeg ville ha besøk av Kristen Schaal fra Flight of the Conchords.
Men etter å ha sett farlig mye på youtube idag, har valget endret seg til Ellen Degeneres. Hun er en av de artigste jeg veit om, og det er fint å se at man fortsatt kan være barnslig etter å ha rundet 50 år.
Dette er et rimelig artig klipp. Men det er når hun skal betale, det tar helt av. Jeg lo så jeg grein.

1 kommentar:

Karoline O.A. Pettersen sa...

hihi, den va pretty artig, men d artigste va når e tenkt på d som satt å flira så du skreik :):):)