søndag, oktober 05, 2008

Street smart

I går kveld var vi som sagt ute på Nuit Blanche. Etter å ha spist svensk linsesuppe på en svensk café, ble jeg og Anna pinglete, og ga oss tidlig. Mens Heidi ville fortsette til lyse morgen. Byen var oversvømt med folk hele natta, og på metroen hjem var det mayhem. Alle ville rekke siste metro hjem, og det var sprengte metrovogner og totalt kaos. Folk skrek og banna og ordna og styre.
Jeg var så heldig at jeg havna rett ved siden en mann som fant ut at han ville slå og spytte etter alle som kom bort han når de enten gikk på eller av vogna. Og med tanke på hvor trangt det var, kom de fleste borti de fleste.
Han spytta på en dame som skjelte han ut fordi han hadde dytta hu da hu prøvde å komme seg ombord. Deretter spytta han på en mann og en dame som gikk av vogna. Det endte med at han fikk mange stygge ord slengt etter seg og et saftig slag i leppa.

Jeg tror ikke han hadde så mange venner.

Her har jeg laget et bilde som viser hvordan Britney kan ha det, dersom hun kommer på besøk. De samme overnattingsreglene gjelder forøvrig også Kristen Schaal og Ellen Degeneres.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, se på hun a! Der ligger Britney og drar seg vett!

Anna. sa...

Tar forbehold om at rommet til joachim faktisk eksisterer ved Britneybesøk. At det ikke har brent opp liksom. Så ja takk til røykvarsler...og unnskyld kjære samboere.