lørdag, oktober 11, 2008

The Great Reinventer

Britney er som en kamelon. Madonna kan ta seg en bolle, ingen klarer å forandre seg sånn som Britney.
Og det er fint å se at hun er på vei tilbake. Men nå som Lohan har blitt lesbisk og Paris har flytta fra LA og Britney blir "gamle-Britney" igjen, hvem skal man da lese om på dagbladet.no?
Det er ingen igjen til å løpe truseløse og høye på syre rundt omkring i LA`s gater. Ingen som drar til Vegas for å gifte seg og ingen som angriper paparatziene med paraplyer.
Pokker! Nesten så jeg savner skinna-Britney.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal ihvertfall søke der, men jeg har mest lyst til å gå på en eller annen fotoskole i Oslo, men ikke på kreative. Har hørt ganske mye dritt om den skolen. Du har ikke noen skoler å anbefale i Oslo?

Anonym sa...

Britney er mitt IDOL! i love her <3

Anonym sa...

Heisann!
Må bare stå frem og si jeg leser bloggen din, selv om jeg ikke kjenner deg sånn egentlig. Vi har gått på samme skole da, du gikk i klassen under min.
Kjempeblogg, flotte bilder og du skriver på en veldig fin måte. Husker ikke hvordan jeg fant frem til den, men er glad jeg gjorde det.

:)

Anonym sa...

Jøsses... Takk for deg!
Men hvem er du? Burde huske deg, selv om jeg er kjent for å ikke huske noen fra barndommen.

Anonym sa...

Lola pagola = Nina dattera til Bo

Anonym sa...

Ja det stemmer.
Men nå var det jo en grunn til at jeg skrev lola pagola, og ikke navnet mitt, jeg liker ikke å bruke det på nett.
Så takk for det anonym.

Og til deg joachim, det er ikke noe rart om du ikke husker meg/vet hvem jeg er, fordi vi har nok aldri snakket sammen tror jeg :)

Nina

Joachim sa...

Seff husker jeg hvem du er! Herregud:)